Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Vanila park

Osnovni podatki o ponudniku

Ponudnik je Martin Bedjanič s.p., Kolodvorska 18a, 1000 Ljubljana
TRR SI56 6100 0001 2767 390 (Delavska hranilnica)
Nismo davčni zavezanec,  davčna številka 22067248
Matična številka; 6995675000
Naslov e pošte: vanila@vanila.si
Telefon: 051674429

Cene, opisi, stanje zalog in slike izdelkov ter njihovo ažuriranje

Vse cene izdelkov v spletni trgovini so označene v evrih (€). Cene so prikazane z vključenim ddv (v večjem formatu) in tudi brez ddv (v manjšem formatu). Navedene cene na spletni strani otroške trgovine Vanilapark.si veljajo v trenutku oddaje naročila. Zaradi nenehnih sprememb na trgu, tečajnih nihanj in podobnega se cene stalno spreminjajo.


Ponudnik si bo po najboljših močeh prizadeval ažurno objavljati relevantne in točne vsebine, vendar ne odgovarja za morebitne napake oziroma spremembe v cenah, slikah, stanju zaloge ali opisih izdelkov. V primeru, da pride med trenutkom naročila in trenutkom pošiljanja blaga do razlike v ceni, zalogi, spremembe dobavnega roka ali do spremembe lastnosti izdelka, bo ponudnik o tem obvestil uporabnika in mu ponudil odstop od pogodbe ali pa drugačen dogovorni način razrešitve. Potrditev kupčevega naročila se kreira samodejno. Možno je, da naročenega artikla ni več na zalogi, čeprav status v spletni trgovini kaže zalogo, in bi si kupec potrditveno pošto lahko razložil, kot da bo izdelek dobil. Če naročen izdelek dejansko ni na zalogi, bo kupec o tem obveščen v čim krajšem času, najkasneje pa naslednji delovni dan. To pomeni, da bo namesto predračuna, potrditve da je bil izdelek poslan,ali potrditve, da je izdelek pripravljen na osebni prevzem, kupec dobil obvestilo, da izdelka trenutno ni na zalogi. Potrditev naročila neposredno po opravljenem nakupu pomeni le, da ste uspešno upravili postopek naročila,ki je šlo v obdelavo in boste v najkrajšem možnem času obveščeni o naslednjih korakih.


Slike so zgolj simbolične in ne odražajo vseh lastnosti izdelkov. Služijo zgolj kot pomoč pri predstavitvi izdelka. Ponudnik se ne zavezuje za popolnost podatkov v kakršnikoli obliki se pač nahajajo (tekst,slika, video, audio). Izdelek se lahko razlikuje od katerekoli izmed navedenih opisnih oblik izdelka.

Naročanje

Naročila so možna na sledeče načine;
• Preko spletne trgovine za otroke in dojenčke Vanilapark.si, 24 ur na dan, vse dni v letu. Kupec lahko naroči izdelke, ki so na voljo v spletni trgovini.  Ko je postopek nakupa končan, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V obvestilu so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec naročil in stroški dostave. S tem je naročilo potrjeno in se obravnava kot nepreklicno.
• Preko elektronske pošte vanila@vanila.si. Poslano sporočilo mora vsebovati vse bistvene elemente o izdelku in kupcu, da se naročilo lahko sprovede. Za artikel to pomeni točen naziv, kot je razviden v spletni trgovini, šifro artikla, ki se nahaja med osnovnimi podatki artikla, pomembne karakteristike oziroma možnosti, ki jih je treba določiti pri izbiri artikla (barva, velikost in podobno) ter količino. Sporočilo pa mora vsebovati še bistvene podatke o kupcu. Ime, priimek, naslov, podatki o podjetju, če je kupec pravna oseba, kontaktno telefonsko številko in e-poštni naslov ter vse te podatke tudi za prejemnika pošiljke, če kupec in prejemnik nista ista oseba. Kontaktni podatki o prejemniku so potrebni zaradi dostavne službe, da se s prejemnikom lažje dogovori glede dostave. Navesti je potrebno še način plačila in način dostave oziroma prevzema.
• Preko telefona, vsak delovnik med 9:30 in 19 uro, ob sobotah pa med 9:30 in 13 uro, na številki 051 674 429. V tem času je odprta fizična trgovina na Puharjevi 3 v Ljubljani. Ponudnik si pridržuje pravico, da se na telefonski klic ne javi, če je osebje v trgovini zasedeno zaradi obiskovalcev v trgovini Vanila park. Zato je potreben ponoven klic, če se osebje v trgovini ne odzove na neodgovorjen klic v doglednem času. V primeru telefonskega klica, bo osebje v trgovini kupca povprašalo po vseh bistvenih podatkih glede kupca in artikla, ki so potrebni, da se nakup lahko opravi. V primeru naročila preko SMS pa so potrebni vsi podatki, kot so zahtevani tudi v predhodni alineji (nakup preko elektronske pošte).

Potrditev kupčevega naročila se kreira samodejno. Možno je, da naročenega artikla ni več na zalogi, čeprav status v spletni trgovini kaže zalogo, in bi si kupec potrditveno pošto lahko razložil, kot da bo izdelek dobil. Če naročen izdelek dejansko ni na zalogi, bo kupec o tem obveščen v čim krajšem času, najkasneje pa naslednji delovni dan. To pomeni, da bo namesto predračuna, potrditve da je bil izdelek poslan, ali potrditve da je izdelek pripravljen na osebni prevzem, kupec dobil obvestilo, da izdelka trenutno ni na zalogi. Potrditev naročila neposredno po opravljenem nakupu pomeni le, da ste uspešno upravili postopek naročila, ki je šlo v obdelavo in boste v najkrajšem možnem času obveščeni o naslednjih korakih.

Ponudnik si pridružuje pravico, da lahko naročilo zavrne, če smatra, da ga pod navedenimi pogoji ne more izpeljati, ali če sumi, da gre s strani kupca za zlorabo ali nepoštene namene.

Varen nakup - varstvo in zaščita potrošnikov

Skladno z določili 43.č. člena Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot) ima kupec pravico, da ponudniku v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga sporoči, da odstopa od naročila/pogodbe in sicer na kontaktni elektronski naslov vanila@vanila.si ali po priporočeni pošti na sedež podjetja Martin Bedjanič s.p..  Pri tem kupcu ni potrebno navajati razloga za svojo odločitev.
Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je oddano v roku 14 dni pisno ali po elektronski pošti. Blago mora biti vrnjeno na sedež podjetja Martin Bedjanič s.p. 30 dni od sporočila o odstopu od pogodbe.  Strošek pošiljanja, ki nastane z vračilom blaga bremeni kupca.
Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži z vso priloženo dokumentacijo. Račun, ki ste ga prejeli nujno priložite vrnjeni pošiljki. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja. Po prejemu nerabljenega, nepoškodovanega blaga v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, vam bomo v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 30 dneh vrnili zneske za vrnjeno blago. Ob vračilu blaga nam prosim posredujte tudi transakcijski račun kamor želite, da se vrne plačilo.

Menjava blaga in reklamacije

Če vam velikost izdelka ne ustreza, vam ga zamenjamo za izdelek ustrezne velikosti, če je na zalogi ob pogoju, da je izdelek nerabljen, nepoškodovan, v original embalaži in opremljen z izvirnimi  deklaracijami.  Morebitne stroške zamenjave (stroški pošiljanja) krije kupec.
Če prejmete poškodovan izdelek, z odprto ali poškodovano embalažo, ga takoj reklamirajte dostavljavcu in nas obvestite po elektronski pošti vanila@vanila.si. V primeru napačnega, poškodovanega ali izdelka z napako, nas takoj obvestite po elektronski pošti vanila@vanila.si. Izdelek vam bomo zamenjali, ali pa vrnili denar. V tem primeru stroške dostave krije ponudnik.

Plačila

Nakup je možno plačati na več načinov:

  • Plačilo po povzetju. Odkupnino z gotovino plačate dostavni službi (Pošta Slovenije, GLS ali DPD).
  • Po predračunu na naš TRR. Po oddanem naročilu, boste prejeli potrditev naročila. Nato pa v najkrajšem možnem času, najkasneje pa naslednji delovni dan, prejeli še predračun z vsemi potrebnimi podatki za plačilo. Prosimo ne nakazujte denarja preden dobite predračun. Po prejemu plačila, bo blago odposlano na naslov za dostavo, oziroma bo pripravljeno za osebni prevzem v trgovini, če ste izbrali to opcijo. Ko bo blago odposlano ali pripravljeno za prevzem, boste o tem obveščeni po e-pošti ali po telefonu.

Dostava in dobavni roki

Kupljeni izdelki bodo poslani preko Pošte Slovenije ali dostavne službe DPD ali GLS. Strošek dostave je 3 eur (z ddv). Naročilo bo dostavljeno naslednji delovni dan, ko je dostavna služba prevzela paket za dostavo. V primeru odsotnosti vam paket dostavijo naslednji delovni dan. Če ste ob registraciji oziroma med postopkom hitrega nakupa napisali tudi telefonsko številko, le to posredujemo dostavni službi skupaj z vašim naslovom, da vas o dostavi tudi obvestijo,oziroma pokličejo, če vas v trenutku dostave ni na navedenem naslovu.
Naročeno blago iz zaloge bo odposlano najkasneje 48 ur oziroma 2 delovna dneva  po prejemu naročila, če je bilo kot način plačila izbrano plačilo po povzetju. V primeru plačila po predračunu začne rok (48 ur oziroma 2 delovna dneva) teči v trenutku, ko dobimo plačan znesek na TRR. Vedno pa se bomo potrudili, da bo paket poslan čim prej. Če gre za nujne primere pokličite in bomo poskusili najti hitrejšo rešitev. Če zaradi izjemnih okoliščin odpošiljanje blaga v omenjenem roku ne bo možno, bomo kupca o tem obvestili.
Za naročeno blago, ki ga trenutno ni na zalogi ali pa ni izbrane barve, oziroma za blago "po naročilu", torej blago, ki ga naročamo na željo kupca, se bomo skupaj s kupcem dogovorili glede roka dobave.

BREZPLAČNA dostava v središču Ljubljane: Za vse naše stranke, ki živite, delate ali ste kako drugače povezani s središčem Ljubljane, nudimo možnost brezplačne dostave naročil vrednosti od 10 eur naprej. Naročeno blago vam dostavimo na poljuben naslov znotraj obroča ljubljanske obvoznice. Naslov je lahko vaše bivališče, služba, prijatelj, priljubljen lokal, kozmetični salon... Karkoli, kjer bo nekdo lahko prevzel naročeno blago za vas. Pomembno je le, da ste z lokalom dogovorjeni, da bodo prevzeli blago za vas in, da ta lokal obratuje z normalnim delovnim časom. Ob zaključku nakupa v polje Opombe vpišite morebitne posebnosti glede dostave.  Dostave se bodo predvidoma vršile 3x na teden. Ob ponedeljkih, sredah in petkih, ob čemer pa si pridržujemo pravico, da urnik po potrebi tudi spremenimo.
 

Avtorske pravice

Spletna stran Vanilapark.si in vse kar je na njej objavljeno (ilustracije, logotip, slike, teksti,  audio, video) je v celoti last podjetja Vanila d.o.o., zato jih uporabnik na noben način ne sme uporabljati, razmnoževati ali posredovati tretjim osebam, brez predhodnega pisnega soglasja ponudnika.

Ostalo

• Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.
• Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik na daljavo ob predhodnem strinjanju uporabnika.
• Na tistih delih, kjer spletna stran Vanilapark.si omogoča uporabnikovo interaktivnost (mnenja kupcev), mora biti vsebina v skladu z veljavnimi predpisi ( ne sme nadlegovati, biti vulgarna, trženjska, komercialna, spodbujati sovražnega govora, biti nestrpna, vzpodbujati k nemoralnim dejanjem in podobno). Ponudnik ne prevzema odgovornosti za vsebine, ki jih objavljajo uporabniki.
• Ponudnik ne odgovarja za posledice  zaradi uporabe ali neuporabe spletne strani Vanilapark.si.
• Ponudnik ne odgovarja za morebitno nedelovanje spletne strani Vanilapark.si, za motnje pri delovanju, slabše delovanje in podobno. Ponudnik lahko kadarkoli brez opozorila prekine delovanje spletne trgovine Vanilapark.si. Pri tem ne odgovarja za posledice in škodo, ki bi morebiti nastala pri kupcu zaradi nedelovanja ali slabega delovanja strani Vanilapark.si.

 


Vanila-park.si